Αρχική / Άσκηση / Τι να φας πριν την προπόνηση

Τι να φας πριν την προπόνηση

Καταναλώνοντας το σωστό γεύμα πριν την προπόνησή σου θα έχεις τις καλύτερες επιδόσεις.

 

Αυτό που χρειάζεται το σώμα σου πριν την άσκηση είναι καλής ποιότητας υδατάνθρακες που θα σου παρέχουν ενέργεια, πρωτεΐνη χαμηλή σε λιπαρά και μικρή ποσότητα λίπους.

 

Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικοί πριν την άσκηση διότι εφοδιάζουν το σώμα με ενέργεια. Οι μύες χρησιμοποιούν τη γλυκόζη από τους υδατάνθρακες για να παράγουν ενέργεια.

 

Καλό θα ήταν το σνακ που θα επιλέξεις να προηγείται τουλάχιστον 1 ώρα πριν την προπόνησή σου, ενώ αν έχεις καταναλώσει ένα κανονικό γεύμα καλό θα ήταν να περιμένεις 2-3 ώρες πριν ασκηθείς.

 

Ακολουθούν κάποιες ιδέες για μικρά σνακ πριν την άσκηση:

  • 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με ανθότυρο ή μυζήθρα χαμηλών λιπαρών με ντοματίνια ή αγγουράκι
  • 2 φρυγανιές με μέλι και ταχίνι ολικής άλεσης
  • 1 μπάρα δημητριακών με αποξηραμένα φρούτα, δημητριακά και ξηρούς καρπούς
  • 1 μπανάνα + 2 κριτσίνια ολικής
  • 2 τεμάχια αποξηραμένα φρούτα και αμύγδαλα ή καρύδια άψητα και ανάλατα

 

Τέλος φρόντισε να ξεκινήσεις την προπόνηση σου έχοντας ενυδατωθεί επαρκώς. Κατανάλωσε 500 ml νερού 2 ώρες πριν την προπόνησή σου!

 

 

Λίνα Βαρακλιώτη
BSc Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
https://www.facebook.com/linavaraklioti

One comment

  1. Καλώς ήρθατε στη γειτονιά μας!

    θα ήθελα να σας επισκεφθώ άμεσα.

    Παρακαλώ ενημερώστε με τις ώρες που μπορώ να συναντήσω κάποιον εκπαιδευτή.

    ευχαριστώ
    Κορίνα

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*