Αρχική / Άσκηση / Άσκηση σανίδα

Άσκηση σανίδα

Η σωματική υγεία είναι πολύ σημαντική για να έχουμε καθαρή σκέψη και ανοιχτό μυαλό. Είναι ζωτικής σημασίας να αφιερώνουμε τουλάχιστον 30 λεπτά με μία ώρα την ημέρα για να φροντίζουμε το σώμα μας, ειδικά αν η εργασία μας είναι καθιστική. Παρόλα αυτά, αν ο χρόνος μας είναι ακόμα πιο περιορισμένος, μπορούμε να αφιερώνουμε μόνο μερικά λεπτά για να εκτελέσουμε την άσκηση της σανίδας, γυμνάζοντας έτσι ολόκληρο το σώμα μας.

 Ωστόσο, πόσο σίγουροι ήμαστε πως κάνουμε την άσκηση σωστά;

Ενώ βρισκόμαστε στην κλασική θέση της σανίδας, με τους καρπούς ακριβώς κάτω από τους ώμους, τους ώμους μακριά από τα αυτιά, τα γόνατα τεντωμένα χωρίς να κλειδώνουν οι αρθρώσεις και τα πέλματα flex, φανταζόμαστε ότι ένα ποτήρι με νερό ισορροπεί χαμηλά στη μέση μας για να ήμαστε  σίγουροι πως η σπονδυλική μας στήλη δεν χαλαρώνει και η κοιλιά παραμένει ενεργή.

Το να διατηρούμε την πλάτη μας ευθυγραμμισμένη είναι στοιχείο – «κλειδί» για να βεβαιωθούμε πως εκμεταλλευόμαστε όλα τα οφέλη που έχει να μας προσφέρει η άσκηση σανίδα.

Καθώς ασκούμαστε στη σανίδα, δυναμώνουμε τους μύες των χεριών, των ώμων, της σπονδυλικής στήλης και των ποδιών, ενισχύουμε την σταθερότητα του κορμού, αυξάνουμε την αίσθηση της ισορροπίας και βελτιώνουμε την ευλυγισία με αποτέλεσμα να νιώθουμε το σώμα μας πιο υγιές και πιο νεανικό.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική γυμναστική μπορεί να προσθέσει κυριολεκτικά μέχρι και 5 επιπλέον χρόνια στην ζωή μας, καθυστερώντας την πρόωρη γήρανση των κυττάρων μας.

TIP : try today…

 By Ellle_Fa

2 Σχόλια

  1. Υπέροχο άρθρο, κατανοητό κ περιγραφικό! Το δοκίμασα κ εύκολα το έκανα πράξη!! Φανταστική άσκηση!!!

  2. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*